برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افشای رقم کاهش قرارداد سید حسین حسینی

  • کد خبر: ۱۹۵۲۲۸
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
افشای رقم کاهش قرارداد سید حسین حسینی
سید حسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال نیمی از دستمزد خود را به باشگاه استقلال بخشیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال که اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد پیش از شروع فصل باید طبق عرف دستمزدی ۲۰ درصد بیشتر از فصل قبل را به خود اختصاص می‌داد، اما شماره یک باشگاه استقلال حاضر شد با نیمی از دستمزد فصل پیش در این تیم به فعالیت ادامه دهد.

حسینی فصل گذشته یکی از گران‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شد و دستمزد قابل توجهی از باشگاه استقلال گرفت، اما در فصل جدید مسئولان باشگاه استقلال به این دروازه‌بان اعلام کردند از لحاظ مالی قادر به تامین بودجه کافی نیستند و مشکلات مالی بسیاری پیش رو دارند.

حسینی هم وقتی از وضعیت مالی باشگاه استقلال مطمئن شد در مذاکرات بعدی به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد حاضر است با نیمی از دستمزد فصل پیش در فصل جدید به بازی ادامه دهد.

با توجه به اینکه خالص دریافتی حسینی برای فصل قبل ۲۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده، دستمزد او برای فصل جدید رقمی حدود ۱۰ میلیاردتومان است.

به تازگی مسئولان باشگاه استقلال نیز این موضوع را تایید کرده‌اند، اما اعلام نشده که حسینی چه میزان به آن‌ها تخفیف داده است. فقط گفته شده حسینی تخفیف قابل توجهی به باشگاه استقلال داده است، اما تحقیقات در این راستا نشان می‌دهد که آقای شماره یک با اتخاذ تصمیمی غیرمنتظره نیمی از دستمزد فصل جدید خود را به باشگاه استقلال بخشیده تا عملا مبلغ قابل توجهی ضرر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->